nečovjek

petak, 24.08.2007.

U picku materinu i zivotu..



Nekad sam bio sretan decko, pun poleta, radoznao, optimista, uvijek spreman za zajebanciju, gotovo uvijek nasmijan, bez previse filozofiranja, jednostavan, ambiciozan..gdje je nestao taj decko?! Od kad sam zapoceo sa pisanjem ovoga bloga bilo je lijepih,no nazalost puno vise losih trenutaka, padnem u neku depresiju i previse razmisljam i trazim neki smisao svega toga. Vjerojatno da nije tako,da sam sretan nebi niti pisao ovaj blog jer nemam neku zelju niti naviku pisati nekome o svome sretnom zivotu ili dijeliti neke svoje trenutke iz zivota s ljudima koje ne poznajem.
Kad si tuzan, tjera te na pisanje i blog te privlaci da se ispuses, da olaksas dusu i da te sa pametnim komentarima ljudi uvjere da nije sve tako crno i da nisi sam..

U globalu nemam los zivot, svi mi imamo probleme, samo sto se ja sa svojima neznam nositi..neznam ih prihvatiti, rijesiti u svojoj glavi i onda ih pustiti vec ih navlacim i stalno se vracam na isto.

Problem 1. moj faks...faks koji studiram jako dugo traje,ali ajde dobro vazno je dobiti taj papir bilo kada. Na faksu sam trenutno relativno los, ostali su mi svi najtezi ispiti i stvarno ali stvarno neznam kako da se natjeram da ih se trenutno rijesim. Misli su preusmjerene u drugom smjeru.

Problem 2. moji roditelji..odlicni su, sve mi dopustaju, sve mi daju i jako sam zahvalan na tome,ali su konzervativni..strah me uopce pomisliti da im kazem da imam bilo kakve sklonosti prema muskarcima,a kamoli da dovedem nekoga kuci. Znam sto me ceka u buducnosti - nikakav odnos s ocem.

Problem 3. moje prihvacanje..vec je dosadno, prihvatio sam se, nasao sam se u tome, ali se nemogu othrvati osjecaju da nikada necu imati pravu obitelj,djecu i ljubomoran sam na sve svoje prijatelje koji mogu iskazivati svoju ljubav i sto imaju planove i svijetlu buducnost zajedno.


Problem 4. moja ljubav..predugo patim za covjekom kojeg nikada necu moci imati, heteroseksualcem koji ima stabilnu jako dugu vezu,svojim najboljim prijateljem za kojeg znam da me voli najvise na svijetu (u frendovskom smislu), i koliko znam da nije ispravno to sto osjecam prema njemu svejedno mi je jako jako tesko i to me ubija..kad bi barem on mene malo zamrzio.

Problem 5. prihvacanje drugih ljudi..jako mi je vazno da me i drugi prihvate,kao sto i da sam sebe prihvatim, relativno me "pogodi" kritika na racun pedera, pa sto meni fali i ja sam peder i osim ovih ovdje problema hehe nista mi drugo ne fali a peder sam i sam. Znaci kad netko pljuje po pederima,pljuje i po meni. A kritiku valjda tesko prihvacam.

Problem 6. gay/bi frend..zelim nekoga s kime mogu otvoreno pricati o svemu, dosta mi je izmotavanja zasto nemam curu, dosta mi je laganja prijateljima, dosta mi je toga da zivim neki tzv.dvostruki zivot i da nisam ono sto zbilja jesam..steta sto je takvog tesko pronaci.

Problem 7. posao..strah me zarobiti se jednim poslom zauvijek, previse mi je vazna moja sloboda, previse sam se naviknuo da radim sto zelim, uzasava me pomisao da cijeli zivot radis za 3 tjedna godisnjeg odmora i uzasavam se te rutine..smatram da me to nece ispunjavati u onolikoj mjeri koliko zelim.

Problem 8. ljudi..bas su pokvareni, sebicni, zavidni, netolerantni, zajedljivi, okrutni, hladni, neprijateljski nastrojeni, neiskreni, nedosljedni, zajebani i razjebani..ajme,netko me je ocito gadno sjebao kada sam tako nabrijan eek

Problem 9. život..al zbilja volim zivot kada sam sretan, ispunjen i jednostavan..tako je lijepo bilo u srednjoj, osnovnoj skoli..od onda sam se izgubio i nikako da se pronadjem. Dobra je stvar sto sam borac, ne predajem se!

Sad je pravo vrijeme da se sjetim lijepih uspomena i trenutaka s mora...

Prijatelji dragi,gdje ste??


Inace sam dobro.. thumbup

24.08.2007. u 12:52 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter