nečovjek

utorak, 21.08.2007.

U potrazi za skrivenim blagom..

..i prodje moje dugo toplo ljeto..



bilo je odlicno,jedno od meni najljepsih i najuzbudljivijih ljeta ikad..i ne, ne zato sto sam upoznao nekog posebnog vec zato sto sam ucinio neke stvari koje sam oduvijek htio uciniti, i zato sto sam si pokazao da mogu biti dosljedan samome sebi (to su neke moje interne fore i stvari)..necu previse pisati o ljetu, zadrzat cu uspomene za sebe i rado cu ih se prisjecati sa osmijehom na licu i u teskim situacijama..

..u iscekivanju sam drugog..

Sada sam u potrazi za necim novim, kao da prodje ta jedna etapa (ljeto) pa si sada ove dane nakon ljeta moram zaciniti necime da mi nebude dosadno i da se nesto dogadja u mojemu zivotu. Ajde spasava me faks koji ce uskoro poceti, a mozda pocnem i raditi, i cak se svemu tome veselim..

I tako odem u potragu za novim poznanstvima na internet, na chat, na gay portal cisto reda radi da upoznam neke nove ljude. I iznova se uvijek zapitam, kako vjerovati tako nekome preko chata, na taj nacin..onda krenem od samoga sebe..da li sam ja uvijek iskren, da li sam pouzdan i da li idem s pravim namjerama u ta poznanstva. Uvijek se nadas da ce s druge strane naici neki tebi osobno zgodan lik, koji tebi odgovara i s kojim ces zapoceti nesto dugotrajno. A sto ako nije? Da li stvarno zelim prijatelja ili ipak samo covjeka s kojim bi mogao ostvariti neki visi kontakt. Nikad se ne zanesem previse necime, uvijek u tako nesto novo ulazim hladne glave pa sto bude..volim se druziti, ali me strah od odbacivanja ili da se ja osobno nekome drugome ne svidim ( i nije u to uracunat samo fizicki izgled ,vec po razmisljanjima, komunikaciji i nacinu dozivljavanja tog drugog).

E da,kad sam vec kod dopisivanja..razmijenio sam bio par poruka sa jednim blogerasem ovdje preko msn-a prije par mjeseci,a zatim se povukao..iako sam gotovo obecao da cu se javiti (i sad me to muci, kako mogu ispasti takva pizda, reci covjeku da cu se javiti a zatim nestati bez rijeci). Iako je bio skroz neobavezan razgovor, bez ikakvih napetosti ili neznam cega, zbilja dozivjeh tog covjeka kao jednog dobrog i simpaticnog decka bez ikakvih skrivenih namjera s moje i njegove strane hehe. On bi mi mogao biti prijatelj (ali sam pobjegao). Nije to nista strasno, ali bi takvu "pogresku" mogao ciniti iz dana u dan i svaki dan tako nestajati i mozda zatvarati sam sebi ta neka vrata prema jednim lijepim i dugotrajnim poznanstvima. Mislim stvarno, sto je toliko tesko otici na jednu pivu s nekime. Znam da sam sebi radim probleme bezveze.

Ustvari strah me i tih skrivenih namjera, lazi preko chata..krecem od sitnica npr. pitam nekoga jer cesto visi na msn-u - on odgovara da ne, da se samo tu i tamo sa mnom dopisuje..i tako dodjem na msn sutra, prekosutra, za dva dana opet..evo njega opet na msn-u kao bas je slucajno dosao vidjet sta ima, dodjem za 5 dana opet..evo bas je bacio zadnji pogled na comp pa je opet slucajno naletio na mene...i naravno da meni to postaje cudno. Nije poanta u tome da li se on dopisuje samo samnom ili sa nama desetoricom jos, ili sa mamom, bakom ili prijateljem..uopce to nije bitno, bitno je to neko izmotavanje,laganje..ako na samom pocetku vec pocinju neke te sitne lazi kako uopce zadobiti necije (u ovom slucaju moje) povjerenje bilo da se radi o sklapanju poznanstva,prijateljstva ili neceg treceg. Nikako.

A da, sad sam pod tim utjecajem, maloprije chatao s jednim likom pa mi je sve jos frisko..sto zelim, zelim samo da ljudi budu iskreni i simpaticni, i da dobijem zelju pristati se naci s nekime bez nekakvog pritiska i ocekivanja. Zelim pravog gay/bi prijatelja wink

21.08.2007. u 01:47 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter